Topic-icon Poszukuję fotografii Tomczyków z e wsi Kuleje

5 lata 1 miesiąc temu #19190 przez jadwiga jagodbol
Witam
W drzewie rodowym Tomczyków, na stronie Drzewa Rodowe,jednak odnalazłam swoich przodków. Jest to Andrzej Tomczyk, brat Wojciecha ze wsi Kuleje. Andrzej Tomczyk, z pierwszą żoną Rozalią Wieczorek, miał syna Alexa. Alexy Tomczyk trzykrotnie żonaty, z drugą żoną Rozalią z Parkitnych miał syna Piotra. Z kolei syn Piotra i Katarzyny Mrowiec , Antoni urodzony w 1854 roku, ożenił się w 1877 roku w Węglowicach z Antoniną c. Michała Palla i Józefy z domu Witt Ich córka, Józefa Tomczyk to moja Babcia.
Gdyby ktoś był z tej linii Tomczyków proszę o kontakt. Mile widziane byłyby fotografie tej rodziny, gdyby ktoś był w ich posiadaniu.
pozdrawiam

jagodbol

Proszę Zaloguj , aby dołączyć do konwersacji.

5 lata 1 miesiąc temu - 5 lata 1 miesiąc temu #19193 przez Jacek Tomczyk
Pani Jadwigo!

Zanosi się na to, że mamy wspólnego przodka.
Jestem potomkiem Wojciecha o którym Pani wspomina i jego drugiej
żony Wiktorii Pietrzak.
Drzewo o którym też Pani wspomina wykonał mój kuzyn Stanisław z Panek.
Mam dużo notatek z linii Andrzeja. On sporo wędrował, mieszkał w Bednarzach (dziś część) Klepaczki, Pile i Kulejach. Ojcem Wojciecha i Andrzeja był Mateusz.

Z fotografiami będzie trudno, bo w Kulejach nikt z Tomczyków już nie mieszka. Do niedawna był tam jeszcze inny odłam Tomczyków ale związany z Piłą.

pozdrawiam
The following user(s) said Thank You: jadwiga jagodbol

Proszę Zaloguj , aby dołączyć do konwersacji.

5 lata 1 miesiąc temu #19194 przez henryk gierlik
Załączniki:
The following user(s) said Thank You: jadwiga jagodbol

Proszę Zaloguj , aby dołączyć do konwersacji.

5 lata 1 miesiąc temu #19199 przez jadwiga jagodbol
Witam

Jest mi niezmiernie miło, że spotkałam na tej stronie potomków Tomczyków z Kulejów. Do tej pory nie znaliśmy nikogo, gdyż Józefa z Tomczyków urodzona w Węglowicach córka Antoniego i Antoniny z domu Pall, moja babcia, jak również dziadek, Józef Janiszewski, zmarli młodo; osierocili małe dzieci wychowywane u rodziny.
Brak dokładnych danych metrykalnych uniemożliwiał odszukanie przodków.
Poszukiwania rozpoczęłam w styczniu tego roku poprzez Archiwum w Częstochowie. Dużą pomocą była wyszukiwarka nazwisk na tej stronie, świetnie prowadzonej oraz skróty akt metrykalnych, za co składam osobne podziękowanie Panu Jackowi Tomczykowi.
Swoją gałąź drzewa dot. Tomczyków umieszczę wkrótce.
pozdrawiam Jadwiga Pola

jagodbol

Proszę Zaloguj , aby dołączyć do konwersacji.

5 lata 1 miesiąc temu #19200 przez jadwiga jagodbol
Witam, dziękuję Panu Henrykowi Gierlikowi za piękną fotografię rodziny Tomczyków i pozdrawiam

jagodbol

Proszę Zaloguj , aby dołączyć do konwersacji.

5 lata 1 miesiąc temu - 5 lata 1 miesiąc temu #19202 przez henryk gierlik
Z Rodu Tomczyk

Jozefa Tomczyk Chodnikiewicz

Pochowana w Konskie

www.google.de/imgres?imgurl=http%3A%2F%2...p=59&ved=0CCYQrQMwAg
Załączniki:
The following user(s) said Thank You: jadwiga jagodbol

Proszę Zaloguj , aby dołączyć do konwersacji.

5 lata 1 miesiąc temu - 5 lata 1 miesiąc temu #19203 przez henryk gierlik
Teofila - Cecelia i Adam Tomczyk


Adam dorosly
Załączniki:
The following user(s) said Thank You: jadwiga jagodbol

Proszę Zaloguj , aby dołączyć do konwersacji.

5 lata 1 miesiąc temu #19204 przez henryk gierlik
The following user(s) said Thank You: jadwiga jagodbol

Proszę Zaloguj , aby dołączyć do konwersacji.

5 lata 1 miesiąc temu #19212 przez jadwiga jagodbol
Bardzo piękne fotografie.

jagodbol

Proszę Zaloguj , aby dołączyć do konwersacji.

5 lata 1 miesiąc temu #19213 przez jadwiga jagodbol
Moje drzewo Tomczyków chociaż sięga do Mateusza i Marianny z Hyrów, na podst. wzmianek w innych aktach, to brak w nim aktów metrykalnych tych przodków ; Zainteresowana byłabym takimi wcześniejszymi aktami oraz notatkami dot. Andrzeja Tomczyka, o których wspomina Pan Jacek Tomczyk.
Ze strony przodków Pallów, najstarszych mam w linii prostej Józefa Palla i jego żony Franciszki z Pietrzaków oraz jego brata Franciszka Palla i jego zony Marianny z Kocherów.

pozdrawiam

jagodbol

Proszę Zaloguj , aby dołączyć do konwersacji.

11 miesiąc 3 tygodni temu - 11 miesiąc 3 tygodni temu #36787 przez jadwiga jagodbol
Poszukiwania przodków ukończyłam. Dopiszę sprostowanie kwestii wpisanej 4 lata temu:   "Ze strony przodków Pallów, najstarszych mam w linii prostej Józefa Palla i jego żony Franciszki z Pietrzaków oraz (prawdopodobnie) jego brata Franciszka Palla i jego zony Marianny z Kocherów"  Otóz,  wymieniony tu "Franciszek Pall", nie był bratem Józefa Palla.  "Franciszek Pall", to  pisany błędnie przez dłuzszy czas w aktach metrykalnych "Franciszek Ball".  Żoną Franciszka Balla była Marianna z Kocherów. 
pozdrawiam

jagodbol
The following user(s) said Thank You: Jacek Tomczyk

Proszę Zaloguj , aby dołączyć do konwersacji.

11 miesiąc 2 tygodni temu #36807 przez J K R
Moim zdaniem Pani Jadwigo jest Pani w błędzie jeżeli chodzi o Bal(Ball)/Pal(Pall) Franciszka, proszę zobaczyć spis urodzeń 1808 r. i 1809 r. oraz akt urodzenia nr 141 z 1808 r. i akt urodzenia  nr 229 z 1809 r.

Pozdrawiam JKR.

Proszę Zaloguj , aby dołączyć do konwersacji.

Czas generowania strony: 0,000 s.